Leerkrachten gezocht!

Daar staan we dan! Jouw toekomstige collega’s.

Wij, Saskia, Leo, Greja en Francoise werken in het Openbaar Onderwijs in Lelystad. Kinderen, daar gaat het ons om. Zoveel verschillen, zoveel talenten, de één loopt met je weg en de ander moet overwonnen worden. Elk kind optimale startkansen bieden, daar gaan we voor! Ouders spreken gelukkig vaak waardering uit en wij nodigen hen uit om open, direct en kritisch te blijven op ons werk. En van onze collega’s horen we dat we eigenwijs, professioneel, probleemoplossers en  talentenscouts zijn. We leren continue en denken in kansen. En ja, het onderwijs kan altijd nog beter. Sta jij ook zo in ons mooie vak? Dan maken we graag met je kennis!

Wij zoeken:
1. Leerkracht OBS De Lepelaar
Tijdelijke leerkracht voor heterogeen groep 3/4. Het gaat om 0,8 FTE. Per direct beschikbaar. Gaat om vervanging tijdens ziekte.

2. Leerkracht OBS de Tjotter
In verband met een ziektevervanging is de Tjotter met onmiddellijke ingang op zoek naar een leerkracht voor drie dagen (0.6 fte) voor groep 1-2.

3. Leerkracht OBS de Tjalk
In verband met een ziektevervanging is de Tjalk per direct op zoek naar een leerkracht voor groep 7. Het gaat om 0,4 FTE t/m de voorjaarsvakantie.

4. Leerkracht OBS De Meander
Ivm vervanging van een zwangerschapsverlof is OBS De Meander, locatie West, per direct op zoek naar een leerkracht. Het gaat om 0,4 FTE.

5. Leerkracht OBS De Poolster
Op zoek naar een leerkracht voor groep 1.

6. Leerkrachten OBS De Optimist
Vanaf half mei t/m januari 2019 is De Optimist op zoek naar een leerkracht voor groep 4. Het gaat om 0,6 FTE.
Daarnaast is De Optimist op zoek naar een vaste leerkracht voor groep 1/2 en deels groep 4. Hier gaat het ook om 0,6 FTE.

7. Leerkrachten voor onze Flexpool
Aanstellingen voor minimaal 24 uur per week, eerst tijdelijk met uitzicht op vast.

Voordelen van de flexpool:
• Je werkt bij verschillende scholen; binnen kijken en ervaring opdoen.
• Altijd een minimumcontract van 0,6 fte.
• Je geeft zelf aan op welke dagen je beschikbaar bent. Deze beschikbaarheid kan variëren.
• Als je wilt kun je doorstromen naar een plek binnen een vaste school.

Graag ontvangen we je sollicitatie uiterlijk donderdag 14 december. Je sollicitatie kun je mailen naar: eenbaan@stichtingschool.nl