Stichting SchOOL zoekt een Coördinator ICT (0,8 – 1,0 fte)

Jij…
Wilt er graag voor zorgen dat onze scholen zich bezig kunnen houden met goed onderwijs geven.
Kan er voor zorgen dat onze scholen voorzien zijn van een goed werkende ict-omgeving (zowel hardware als software).
Kan onze medewerkers trainen in het gebruik van hun apparatuur en generieke software.
Springt op onze bedrijfsfiets en gaat naar de scholen bij storingen en calamiteiten en handelt deze netjes af met onze leveranciers.
Wilt jezelf blijven ontwikkelen en samen met ons groeien in kennis en ervaring.
Houdt ICT-ontwikkelingen bij en adviseert ons daarover.
Hebt affiniteit met het (primair) onderwijs.
Kan uitstekend projectmatig werken.
Hebt een professionele houding, bent ondersteunend en dienstbaar.
Bent iemand die actief is en op een enthousiaste manier de samenwerking zoekt met de scholen en de medewerkers op het bestuursbureau, waarbij je gesprekspartner bent van met name schooldirecteuren, leerkrachten met een ICT-affiniteit en de directeur bedrijfsvoering.
Bent voor een relatief klein bestuursbureau – waar je veel verantwoordelijkheid krijgt – ook pragmatisch ingesteld en gewend zelf operationele werkzaamheden uit te voeren.
Bent vaardig in het voeren van overleg en onderhandelingen met leveranciers, waarbij je de voor ons geldende regelgeving rondom inkopen volgt.
Hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, met een opleiding op het gebied van ICT beheer.
Hebt kennis en ervaring met ICT beheer, bij voorkeur in het onderwijs.
Bent analytisch, klantgericht, omgevingsbewust, accuraat, resultaatgericht én creatief.

Voor het komende jaar liggen voor de coördinator ICT, naast de dagelijkse beheerswerkzaamheden, in ieder geval de volgende uitdagingen klaar:
– Het her-implementeren van Office365 en onze intranetomgeving.
– Het digitaliseren van het accountbeheer van onze diverse applicaties.
– Het (laten) plaatsen en implementeren van nieuwe multifunctionals.

Wij…
Zijn Stichting SchOOL (Scholengroep Openbaar Onderwijs Lelystad), 20 openbare basisscholen waarvan 1 school voor speciaal basisonderwijs en 1 school voor (voortgezet) speciaal onderwijs.
Hebben een duidelijke koers voor ogen: ‘Samen laten wij je groeien’. Beloven onze leerlingen dat zij welkom zijn. Dat wij ze zullen helpen te ontdekken wie ze zijn, wat ze kunnen en wat ze willen. We geven hen eigen verantwoordelijkheid voor hun leerproces. Dat vinden we belangrijk. Onderwijs op onze scholen stimuleert tot samenwerken en delen. Want iedereen doet ertoe! We inspireren onze leerlingen om open te staan voor verschillen en te ontdekken hoe krachtig verschil is. Beloven onze medewerkers dat ze welkom zijn. We stimuleren hen om een leven lang te leren. Dit doen we in een professionele dialoog waarbij we samenwerken over muren van de scholen heen en leren van experimenteren. We gaan uit van een hoog niveau van vakmanschap en geven medewerkers eigen verantwoordelijkheid voor hun ontwikkelproces. We inspireren medewerkers om open te staan voor verschillen en laten zien dat er iets te kiezen valt binnen onze stichting.

Arbeidsvoorwaarden
Wil jij samen met ons groeien? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij bieden een interessante baan met een prettige werksfeer binnen een zich continu veranderende en ontwikkelende organisatie. Je kunt het uitgebreide functieprofiel bij ons opvragen.
Deze functie is gewaardeerd in schaal 10 conform de CAO PO, maximaal € 3.961,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling.
Heb je vragen? Neem dan contact op met Chantal Gerritsen-Bos, chantal.bos@stichtingschool.nl. Wil je reageren stuur dan je sollicitatie naar eenbaan@stichtingschool.nl
Sluitingsdatum is donderdag 13 juni 2019. De gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 17 juni 2019.