Daltonschool De Meander West zoekt een leerkracht voor groep 1-2 (1,0 fte)

Openbare daltonbasisschool de Meander

Vanuit onze schoolgedachte: “Leerkracht als coach en leerling als eigenaar van het leerproces”, bieden wij een veilig ontwikkelingsklimaat, waarin wij de kinderen coachen, samen met ouders en externe deskundigen. We willen kinderen het optimale uit zichzelf laten halen om ze weerbaar te maken in een steeds veranderende wereld. Wij zijn een daltonschool waar de kernwaarden zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, samenwerken, effectiviteit en reflectie de basis vormen voor ons onderwijs. De Meander is een school met 2 vestigingen, die allebei in het Zuid Oosten van Lelystad liggen. Beide vestigingen hebben ongeveer 200 leerlingen verdeeld over de groepen 1 t/m 8. Wij werken met een continue rooster en het gelijke dagen model van 8.15 uur tot 13.45 uur.

Wij zijn op zoek naar:
een groepsleerkracht groep 1/2 Meander West (1,0 fte)

Jij bent een enthousiaste en betrokken leerkracht. Je bent flexibel en staat stevig in je schoenen. Je vindt het prettig samen te werken in een groot team en dat dit leidt tot het verbeteren van de onderwijskwaliteit vind je niet meer dan logisch. Je hebt een afgeronde Pabo opleiding en affiniteit met het jonge kind.

Wij vragen misschien veel, maar zetten er ook veel tegenover:

• Een enthousiast en gezellig team, dat houdt van samenwerkend leren
  • Een parallelgroep op de andere vestiging voor overleg
  • Coaching/begeleiding door de intern begeleider, taalcoördinator en daltoncoördinator
  • Wij stellen je in de gelegenheid het Daltoncertificaat te halen als je die nog niet hebt
  • Salaris conform de CAO PO

Informatie:
Voor meer informatie over onze daltonschool kun je kijken op de website www.demeander.eu of contact opnemen met de directeur, Ria van Putten.
Telefoonnummer: 0320 240521 of 0320 219317. Emailadres:  r.v.putten@stichtingschool.nl

Inschaling Leerkracht L10, conform CAO Primair Onderwijs. (L10/15  maximaal salaris € 3.910,- bruto per maand o.b.v 1,0 fte).

Ben jij die enthousiaste, creatieve betrokken collega? Solliciteer dan d.m.v. een email met je motivatie en CV naar Ria van Putten of maak telefonisch een afspraak.