Daltonschool De Meander zoekt een enthousiaste groepsleerkracht groep 5 Meander West (0,6 fte)

Vanuit onze schoolgedachte: “Leerkracht als coach en leerling als eigenaar van het leerproces”, bieden wij een veilig ontwikkelingsklimaat, waarin wij de kinderen coachen, samen met ouders en externe deskundigen. We willen kinderen het optimale uit zichzelf laten halen om ze weerbaar te maken in een steeds veranderende wereld.
Wij zijn een daltonschool waar de kernwaarden zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, samenwerken, effectiviteit en reflectie de basis vormen voor ons onderwijs. De Meander is een school met 2 vestigingen, die allebei in het Zuid Oosten van Lelystad liggen. Beide vestigingen hebben ongeveer 200 leerlingen verdeeld over de groepen 1 t/m 8. Wij werken met een continue rooster en het gelijke dagen model.

Wij zijn op zoek naar:

een enthousiaste groepsleerkracht groep 5 Meander West (0,6 fte)
woensdag t/m vrijdag

Wij bieden

• Een enthousiast en gezellig team, dat houdt van samenwerkend leren
  • Een parallelgroep op de andere vestiging voor overleg
  • Coaching/begeleiding door de schoolopleider, taalcoördinator en daltoncoördinator

Wij vragen

• Enthousiasme en betrokkenheid om te werken binnen een groot team
  • Iemand die flexibel is en stevig in in zijn/haar schoenen staat
  • Inzet om samen met ons te werken aan het verbeteren van de onderwijskwaliteit
  • Een daltoncertificaat of de bereidheid om de opleiding tot daltonleerkracht te volgen

Informatie:
Voor meer informatie over onze daltonschool kun je kijken op de website www.demeander.eu of contact opnemen met de directeur, Ria van Putten : 0320 240521 of 0320 219317,  r.v.putten@stichtingschool.nl.

Ben jij die enthousiaste, creatieve betrokken collega? Solliciteer dan d.m.v. een email met je motivatie en CV naar Ria van Putten of maak telefonisch een afspraak.