De Meander zoekt een enthousiaste groepsleerkracht: midden- of bovenbouw wtf 1,0 of 0,8

Vanuit onze schoolgedachte: “Leerkracht als coach en leerling als eigenaar van het leerproces”, bieden wij een veilig ontwikkelingsklimaat, waarin wij de kinderen coachen, samen met ouders en externe deskundigen. We willen kinderen het optimale uit zichzelf laten halen om ze weerbaar te maken in een steeds veranderende wereld.Wij zijn een daltonschool waar de kernwaarden zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, samenwerken, effectiviteit en reflectie de basis vormen voor ons onderwijs.

De Meander is een school met 2 vestigingen, die allebei in het Zuid Oosten van Lelystad liggen. Beide vestigingen hebben ongeveer 200 leerlingen verdeeld over de groepen 1 t/m 8.

Wij zijn op zoek naar:

een enthousiaste groepsleerkracht: midden- of bovenbouw wtf 1,0 of 0,8

Wij bieden

• Een enthousiast en gezellig team, dat houdt van samenwerkend leren
  • Een parallelgroep op de andere vestiging
  • Coaching/begeleiding door de schoolopleider, taalcoördinator, rekencoördinator en daltoncoördinator
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen

Wij vragen

• Ervaring in de midden- of bovenbouw
  • Enthousiasme en betrokkenheid om te werken binnen een groot team
  • Een daltoncertificaat of de bereidheid om de opleiding tot daltonleerkracht te volgen
  • Iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat

Informatie:

Voor meer informatie over onze daltonschool kun je kijken op de website www.demeander.eu of contact opnemen met de directeur, Ria van Putten.

tel. : 0320 240521 of 0320 219317

email   :  r.v.putten@stichtingschool.nl

Ben jij die enthousiaste, creatieve betrokken collega? Solliciteer dan vóór vrijdag 22 juni tot 12 uur d.m.v. een email met je motivatie en CV naar Ria van Putten.