Finnjol zet in korte tijd enorme stap voorwaarts!

Afgelopen donderdag kwam de onderwijsinspectie op bezoek bij De Finnjol en stelde vast dat team, IB en directie een enorme stap voorwaarts gemaakt hebben. De Finnjol is niet langer zeer zwak! De inspectie complimenteerde de betrokkenen voor de verbetering, die in korte termijn gerealiseerd is. Zo stelde de inspectie onder andere vast, dat de kwaliteitszorg en het pedagogisch klimaat goed zijn. De inspectie was onder de indruk van de leerlingen als echte ambassadeurs van deze school. Naast complimenten moet de school verder werken aan de verbetering van het didactisch handelen en zicht op ontwikkeling. Volgend jaar zal de inspectie onderzoeken of ook deze aspecten voldoende zijn. De inspectie heeft er alle vertrouwen in, dat dit zal gaan lukken!

Ik ben blij dat de onderwijsinspectie heeft gezien en erkend hoe hard er het afgelopen jaar is gewerkt door het team, de kinderen en de ouders. Ook was het fijn om te horen dat we de goede dingen doen. Het advies is dan ook dat we gewoon ons eigen plan blijven volgen en door moeten gaan met wat we nu aan het doen zijn. Ik ben trots op wat we met elkaar al hebben bereikt en kijk uit naar de volgende stap.
Patricia Delemarre
Directeur OBS De Finnjol

Ik feliciteer van harte alle teamleden, IB- er en directie met dit fantastische resultaat! Ik ben trots op jullie.
Jonna Merkx