Nieuwe medewerker Kwaliteit en Onderwijs

Het bestuur van Stichting SchOOL is verheugd dat mevrouw Harmke Kuppens vanaf 15 januari 2018 start als medewerker Kwaliteit en Onderwijs. Mevrouw Kuppens volgt Janny Wolters op, die sinds 2011 bijdraagt aan de onderwijsontwikkeling bij Stichting SchOOL. Wij bedanken Janny Wolters voor haar deskundigheid, inzet en inspiratie de afgelopen jaren.

Harmke Kuppens is onderwijskundige. Haar ambitie is een omgeving waar we samen leren, van elkaar en met elkaar om iedereen te geven wat nodig is om weer een volgende stap te zetten. Voor Harmke zijn een professionele cultuur en eigenaarschap daarbij belangrijk. Ze zijn nodig om het kind te laten ontdekken waar het goed in is, waar het minder goed in is en waar het blij van wordt. Kinderen hebben dat nodig om hun eigen pad te (durven) gaan.

Als consultant heeft Harmke organisaties begeleid om veranderingen te realiseren en om leren mogelijk te maken. Hierna heeft ze de overstap naar het onderwijs gemaakt. Daar heeft ze o.a. gewerkt als basisschool directeur in Wijk bij Duurstede en als onderwijskundig adviseur voor een nieuw op te zetten basisschool in Utrecht. Harmke brengt graag haar kennis, ervaring en liefde voor leren in.

Harmke Kuppens