OBS De Boeier Lelystad zoekt leerkracht! 1.0 fte (parttime is ook mogelijk) voor de middenbouw

OBS De Boeier Lelystad zoekt leerkracht!

1.0 fte (parttime is ook mogelijk) voor de middenbouw

OBS De Boeier is een openbare school in Lelystad met 460 leerlingen die verdeeld zijn over 19 homogene groepen. De school is continu in ontwikkeling om kinderen de toekomst vol vertrouwen tegemoet te laten gaan. Een optimale samenwerking tussen ouders, kinderen en leerkrachten wordt hierbij bewust ingezet.

Onze visie
Kinderen komen op De Boeier tot ontwikkeling in een leeromgeving die uitdaagt, actief maakt en speel- en leerplezier geeft. Ons onderwijs is een middel om onze leerlingen in toenemende mate eigenaar over het eigen leren te maken, daar waar het kan en daar waar het past. We streven naar samenwerking met ouders waarbij ons uitgangspunt is dat wij ons verantwoordelijk voelen voor het ontwikkelen van het leren van de leerling. Op het snijvlak van leren en opvoeden ontmoeten we elkaar en vinden wij het belangrijk om te verbinden.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die energiek, enthousiast en vernieuwend is met een visie op eigenaarschap. Als je daarnaast ook nog goed kunt samenwerken, goed kunt communiceren met kinderen, ouders en collega’s, dan willen wij je graag leren kennen!

Wat hebben wij te bieden?
Wij vormen een boeiende school, met enthousiaste kinderen, een hardwerkend, leergierig team en betrokken ouders. We hebben veel plezier samen, leren veel en hebben oog voor de behoeften van onze leerlingen. We hebben samen een stevige visie ontwikkeld en werken daarmee. Onze kernwaarden zijn: verbinden, vertrouwen, inspireren, creativiteit en veiligheid. Salaris is conform CAO PO en functiebouwwerk van de Stichting.

Kun jij je vinden in ons profiel? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet voor 15 november 2019. Je sollicitatie kun je mailen naar: eenbaan@stichtingschool.nl. Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Roelie Renzema (directeur) of Marieke van Bruinessen (locatieleider). Beiden te bereiken op: 0320 222178.

Inschaling Leerkracht L10, conform CAO Primair Onderwijs. (L10/15  salaris maximaal € 3.910,- bruto per maand o.b.v 1,0 fte.