OBS De Grundel in Lelystad zoekt leerkracht! Groep 5/6 (0.8 fte)

OBS De Grundel in Lelystad
zoekt leerkracht!

Groep 5/6 (0.8 fte), Werkdagen in overleg

Wie zijn wij?
OBS De Grundel is een openbare school in Lelystad met 155 leerlingen die verdeeld zijn over 6 heterogene groepen. Afgelopen september heeft de school het oordeel Goed mogen ontvangen van de inspectie, daar zijn wij dan ook erg trots op!

De school is continu in ontwikkeling om kinderen de toekomst vol vertrouwen tegemoet te laten gaan. Een optimale samenwerking tussen ouders, kinderen en leerkrachten wordt hierbij bewust ingezet. Wij staan voor onderwijs waarin kinderen in een veilige omgeving leren dat zij eigenaar kunnen zijn en invloed hebben op hun ontwikkeling. Dit doen wij door leerlingen inzicht te geven in hun eigen kunnen.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die energiek, enthousiast en vernieuwend is met een visie op eigenaarschap. Een fijn pedagogisch klimaat weet te creëren in een groep. Als je daarnaast ook nog lessen kan verzorgen volgens het IGDI model en aan kunt sluiten bij de onderwijsbehoeften van leerlingen, dan willen wij je graag leren kennen!

Wat hebben wij te bieden?
Wij vormen een school met enthousiaste kinderen, een hardwerkend, leergierig team en betrokken ouders. We hebben samen een stevige visie ontwikkeld en werken daarmee.

Kun jij je vinden in ons profiel en visie van de school? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Je sollicitatie kun je mailen naar: m.v.bruinessen@stichtingschool.nl en cc naar e.kleinman@stichtingschool.nl.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Marieke van Bruinessen (directeur) of Elma Kleinman-Ham (IB’er) beide te bereiken op: 0320 222422.

Salaris is conform CAO PO en functiebouwwerk van de Stichting.