OBS De Grundel in Lelystad zoekt leraarondersteuner 0.6 fte!

OBS De Grundel is een openbare school in Lelystad met 155 leerlingen die verdeeld zijn over 6 heterogene groepen. Afgelopen september heeft de school het oordeel Goed mogen ontvangen van de inspectie, daar zijn wij dan ook erg trots op!

De school is continu in ontwikkeling om kinderen de toekomst vol vertrouwen tegemoet te laten gaan. Een optimale samenwerking tussen ouders, kinderen en leerkrachten wordt hierbij bewust ingezet. Wij staan voor onderwijs waarin kinderen in een veilige omgeving leren dat zij eigenaar kunnen zijn en invloed hebben op hun persoonlijke ontwikkeling. Dit doen wij door leerlingen inzicht te geven in hun eigen kunnen.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een enthousiaste leraarondersteuner die 4 dagen in de week 6 uur beschikbaar is voor de begeleiding van leerlingen en het aansturen van het leerplein voor de groepen 4 t/m 8.  Verder zijn wij op zoek naar een leraarondersteuner die:

• Ondersteuning biedt bij het onderwijsprogramma;
  • Leerlingen begeleiding biedt in kleine groepjes;
  • Overzicht houdt op het leerplein;
  • Vorderingen van leerlingen vastlegt;
  • Flexibel, oplossings- en samenwerkingsgericht en communicatief sterk.

Wat hebben wij te bieden?

Wij vormen een school met enthousiaste kinderen, een hardwerkend, leergierig team en betrokken ouders. We hebben samen een stevige visie ontwikkeld en werken daarmee.

Kun jij je vinden in ons profiel en visie van de school? Dan zien we jouw sollicitatie graag uiterlijk tegemoet. Je sollicitatie kun je mailen naar: m.v.bruinessen@stichtingschool.nl en cc naar e.kleinman@stichtingschool.nl. Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Marieke van Bruinessen (directeur) of Elma Kleinman-Ham (IB’er) beide te bereiken op: 0320 222422.

Het salaris is conform CAO PO en functiebouwwerk van de Stichting. De functie valt in salarisschaal 7 (maximaal salaris is € 2.949,00).