adressen

Postbus 91 8200 AB  Lelystad Tel. 140320 www.lelystad.nl

Landelijke klachtencommissie

zo 21 september 2014

In plaats van het zelf in stand houden van een klachtencommissie heeft het college van bestuur van Stichting SchOOL besloten aan te sluiten bij de landelijke klachtencommissie voor het openbaar en het algemeen toegankelijk onderwijs. Is uw klacht op schoolniveau niet afdoende opgelost, dan kan men zich richten tot het college van bestuur van Stichting SchOOL. Lees verder

Contact met stichting SchOOL

zo 14 september 2014

Stichting SchOOL Meenthoek 1 8224 BS Lelystad Telefoon 0320- 767700 info@stichtingschool.nl Twitter @stichtingschool Postadres: Postbus 2451 8203 AL Lelystad

Inspectie basisonderwijs

vr 12 september 2014

De Inspectie van het Onderwijs bewaakt de kwaliteit van het onderwijs en stimuleert scholen en instellingen deze kwaliteit te verbeteren. De Onderwijsinspectie houdt toezicht op alle scholen want elk kind heeft recht op goed onderwijs. Leerlingen, studenten en ouders moeten erop kunnen vertrouwen dat het onderwijs op een school goed is. Hoe werkt de Onderwijsinspectie? Jaarlijks Lees verder

Vereniging Openbaar Onderwijs (VOO)

vr 29 augustus 2014

Postbus 60182 1320 AE Almere Tel.: 036 533 15 00 www.voo.nl